Ar jūsų tinklapyje vis dar egzistuoja antraštė “Palikite užklausą”?
Kokį raginimą vartotojui veikti (Call to action) galima dažniausiai rasti Lietuvos verslų tinklapiuose? “Palikite užklausą” arba “Palikite užklausą ir mes su jumis susisieksime”. Kuo mes galėtume pakeisti šį CTA ir tuo pačiu padidinti pardavimų konversiją? QUIZ – APKLAUSA
Kas yra Quiz ir kaip ji veikia?
Tai yra apklausa, kuri tinklapio vartotojui padeda parinkti prekes arba paslaugas atsižvelgiant į vartotojo poreikius. Vartotojas užeina į jūsų tinklapį ir jam iš karto yra siūloma atsakyti į trumpą testą, kur būtų klausiama apie jo poreikius. Testo gale vartotojas turi palikti savo kontaktus, kuriais jam bus pateiktas jo poreikius atitinkantis pasiūlymas.
Pavyzdžiui, maisto tiekimo įmonės tinklapyje “Užpildykite užklausą” pakeitėme į “Atsakykite į 6 klausimus ir gaukite 3 Jūsų biudžetą atitinkančius meniu pasiūlymus per 3 valandas”. Šį pavyzdį galite pažiūrėti užėję į tinklapį: www.valciunai.lt
Ką reikia padaryti, jog quiz’as turėtų aukštą konversiją?
- Užėjus į tinklapį, vartotojas iš karto turi matyti apklausą.
- Antraštėje turi būti pabrėžiama, ką vartotojas gaus atsakęs į testą.
- Užduokite 3-6 trumpus klausimus, kurie atskleistų vartotojo poreikius.
- Klausimai turi būti pateikti su atsakymo variantais.
- Testo pabaigoje paprašykite vartotojo kontaktų.
- Galite papildomai pasiūlyti 10 proc. nuolaidą, jei klientas pateiks savo kontaktus.
Galite pažiūrėti keletą mūsų darbų, kur įdiegėme quiz’ą:
www.valciunai.lt
www.birivata.lt
www.danstema.lt